POZOR, zobrazili jste si článek z archivu našeho původního webu. Tento článek může obsahovat zastaralé informace a technické vady (chybějící obrázky, nesprávné formátování textu atd.).
CRM systém umí řešit zcela konkrétní úkoly, a to i ve strojírenských firmách. Podívejte se na několik otázek níže a uděláte si přehled, jestli právě vaší firmě může tento systém řízení pomoci.
Buďte úspěšní v tom, co děláte.
- Máte nedostatečný přehled o důležitých informacích, termínech, stavech obchodních nabídek nebo potřebách zákazníků?
- Nejste si jisti stavem rozpracovaných úkolů a plněním odpovědných osob?
- Chybí vám přehled o stavu zboží, materiálu, pohybu na skladě či přepravních činností?
- Nemáte automatizované procesy?
- Postrádáte dostatečnou kontrolu nad činností zaměstnanců, vytížeností průmyslových strojů a jejich údržbou?
- Nejste schopni efektivně evidovat proces reklamace?
- Nevytváříte žádné anebo nic neříkající reporty?
Týká se něco z toho i Vaší společnosti?
Pokud jste se našli alespoň v jedné z výše uvedených komplikací, je čas to změnit. Využijte sílu moderních technologií, které se stanou pravou rukou vašeho podnikání. Ukážeme vám, že i náročnou oblast, jako je strojírenství, lze efektivně a přehledně řídit.
- Ukážeme vám, jak používat CRM Leonardo ke sjednocení a centralizaci všech obchodních, výrobních, implementačních a servisních procesů.
- Vysvětlíme, jak efektivně plánovat výrobu a zaměstnance pomocí sledování pracovní vytíženosti.
- Ukážeme vám, jak evidovat přehled použitých strojů, jejich technický stav, údržbu nebo odpovědné osoby.
- Dozvíte se vše o plánování a provádění servisních činností, včetně údržby.
- Ukážeme vám, jak vytvořit komplexní zákaznickou databázi (segmentace, aktuálnost, rating, bonita).
- Představíme si, jak funguje API, které CRM Leonardo obsahuje.
Zaregistrujte se na náš bezplatný webinář CRM Leonardo pro obor strojírenství a zjistěte, jak dosáhnout efektivní výroby, optimalizace procesů, jasného přehledu v zásobách materiálu nebo výhodnějšího nákupu či prodeje.